Klimatet

DJklimatet här är sinnessjukt varmt. Vi har haft möjlighet att se: Princess Superstar, DJ Feadz, James Pants, Busy P, med flera. Har vi sett någon av dem? Nej. Jag tror att det är dags att skärpa sig.

I fredags berättade mannen med overkligt blå ögon att han hade slutat röka både det ena och det tredje. Varvid jag kläcker ur mig: gör du det varje måndag? Det var väl kanske inte en så smidig kommentar men det ligger kanske något i det. Majoriteten av alla människor försöker börja nya liv, varje måndag. De ska inte äta glass varje dag eller kanske börja gå powerwalks runt Djurgården... Och jag ska väl inte påstå att jag är en bättre människa själv så lite måndagslöften är på sin plats:

Faktiskt försöka gå och lyssna på lite större DJs (Orgasmic är förövrigt inte speciellt bra).
Att ta med sig kameran.
Att inte gå ut med avskaft nagellack.


Så där ja! Nu tror jag vi rullar igen.

A

p.s. Att uppdatera här lite oftare platsar också på listan d.s.


Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback