Göteborgsvarvet.

Igår sprang jag och min pappa en halvmaraton i Göteborg; mitt första riktiga lopp; hans första på 19 år! Det var helt sjukt roligt, och jag är omåttligt nöjd med hela helgen.

När vi kom ner på fredagen gick vi och shoppade och åt glass i ett soligt Göteborg. På kvällen gick vi på Lisseberg och där såg vi på Nationalteatern och åkte Balder.

På lördagen åt vi en härlig frukost och sedan gick vi ut och strosade på stan, satt på caféer och vilade oss i form. Vid 2 gick starten för de första i loppet, och han som vann hann gå i mål innan vi ens hade startat. Vid halv 4 fick ge oss iväg, och sen rullade det bara på i 21 km! Helt underbart!

image798

C


Respons
Postat av: Å

Så himla duktig tjej du!!
Mammi is proud..:P

2008-05-18 @ 13:13:08
Postat av: johannii

Grattis

2008-05-18 @ 14:53:20
Postat av: C

Tack :) :) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback