En försenad 'God Jul'

Nu har vi varit väldigt dåliga på att uppdatera.
Förlåt.
Det finns inga ursäkter.

God Jul i efterskott allihopa, hoppas att ni så på Karl Bertil.

image516
Här är vår danska utställningsgran Kingston III

image517
Percy i sitt esse.

image518
Helen tar klimathotet på allvar, hon rensade bort all tejp från presentpapprena.

image519
Mormor och morfar öppnar morfars present från mig och Helen. En fin bild tycker jag!

image520image521

image522
Min goda vegetariska jultallrik! (Om man räknar bort fisk, vilket jag faktiskt äter..)

image523

image524

image525
Jag hade min fina julrosett!


C


Respons
Postat av: Maddy

Helen tar verkligen det här på allvar!

2008-01-03 @ 14:53:54
Postat av: C

Jag vet, allt hon pratar om är att rädda isbjörnar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback