Hur många rutor gör dig glad?

Tänkte göra en liten lista på mina favoritsysselsättningar här på jobbet.

1. Lyssna igenom alla sommarpratare på P1. Just nu tänkte jag ta mig an Göran Hägglund.
2. Titta på filmsnuttar på Youtube. Hela Amelie från Montmatre finns uppe i smådelar! Perfekt.
3. Läsa riktigt dåliga bloggar. Linda Rosings är nog faktiskt sämst tror jag.
4. Leta efter roliga recept och maila dem till mamma.
5. Fantasishoppa på mytheresa.com och net-a-porter.com.
6. Söka på random saker på google. Visste ni tillexempel att apelsiner inte är en egen art utan en hybrid?
7. Skriva listor på saker jag ska ta med mig till Paris. Den röda duffeln eller den dubbelknäppta Filippa K kappan?
8. Drömma om vackra fransmän som glider runt på Sorbonne med sjalar runt halsen och skolväskor i händerna.
9. Trots att jag inte är någon deckarfantast så är det väldigt skön underhållning att läsa lite Stig Larsson och Minette Walters just på jobbet.
10. Ställa ihop 3 stolar och sova en stund...



Arbetsmoralen är på topp mina vänner, på topp!

C


Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback