i sommartider.

jag börjar bli väldigt trött på att jobba nu, det måste erkännas.
det här är vad jag har gjort på senaste tiden:

i torsdags skulle jag och Caroline åka ut med vår stora båt 
(vilken jag inte är speciellt van att köra), för att bada och sola lite.
 
efter många
"shit C, akta propellern på den där båten!"
"det där hade kunnat sluta dyrt
.."
och "lägg i backen, LÄGG I BACKEN!"
tog vi oss ut ur hamnen - det blev en fin dag till sjöss!

på kvällen träffade jag Jessica, Sofia och Maja.
vi åt middag hos Majan och därefter bar det av ner mot stan.
de andra gick ut och dansade, men jag var sjuk, tråkig och gick hem för att sova.

image308

på fredagen var jag med min tokiga, trädkramande, pandaräddande, wannabe-vegeterian till lillasyster
i stockholm och shoppade en sväng.

jag köpte bland annat den här adidas jackan som jag är nöjdnöjdnöjd med!

image310


igår jobbade jag IGEN, och på kvällen var jag hemma hos Emma och hade det trevligt.
de andra skulle ut senare på kvällen, men i mitt sjuka jävla tillstånd var jag
helt enkelt inte kapabel att ge mig ut på några nattliga äventyr.

idag försöker jag återhämta mig och packa till gotland.
mån - tis jobbar jag 10 - 20 båda dagarna och på onsdag åker vi!

C


Respons
Postat av: emma

vilken snyggsnyggsnygg adidas-jacka!
själcklart måste jag fråga var du fyndade den, varvarvar?

Postat av: C

tack :)
jag hittade den på söder i stockholm,
på sneakers n stuff! helskön personal där!

2007-07-18 @ 00:12:07
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback