TomKat

Jag tycker om Katie Holmes, och förmodligen beror det på att jag är svag för de tidigare
avsnitten av Dawson's Creek. Här är en söt bild på henne:


  
I vilket fall. Hennes käre make verkar ju helt knäpp! Jag läste att hon börjar tröttna på att han säger till hur hon ska vara och se ut hela tiden. Tydligen håller han även på att bygga någon slags anläggning där typ 20 pers ska kunna på i ett antal år om jorden blir attackerad av aliens. Vore jag henne skulle jag kanske överväga att ta Suri och sticka ifrån Tom. Gifta mig med Milo Ventimiglia eller någon annan snygging där borta som är lite längre och vettigare än Tompan.  

Fast i och för sig, måste jag nog erkänna att jag tror att Katie är lite knäpp hon med. Det kanske är Suri som faktiskt borde ta sitt pickpack och flytta in hos Brad och Angelina istället, eller kanske Madonna vill ha en till unge?

C

Respons
Postat av: emwebe

en väldigt bra konklusion, kan inte annat än applådera! :)

2007-12-14 @ 20:20:14
Postat av: C

:)

2007-12-15 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback