Jag drar mitt strå till stacken.

Salut!

Anledningen till att inte jag bloggar så mycket är att jag måste sitta bland kinserungar (som bajsar på gatorna förövrigt)  och uteliggare, i en park för att komma åt internet, men nu tänkte jag hjälpa Anna att uppdatera lite här!

I helgen har min mamma varit här och vi har haft det strålande! I fredags åt vi italiensk glass med A efter att vi hade slutat skolan, sen på kvällen var vi på en indisk restaurang med väldigt vällagad mat, vilket var en tröst efter torsdagens besvikelse. På lördagen åt vi croissanter i Tuillerierna och sen gick vi på Louvren och tittade på Mona Lisa och co. På kvällen gick vi upp i det mysiga Butte aux Cailles och åt på en spansk restaurang där de hade den godaste Gucamolen jag någonsin ätit. Efteråt lämnade jag av mamma på hotellet och åkte med Jordan och några svenskar till en Jazzklubb i Latin kvarteren där vi mötte upp A, en ointressant libanes som heter Eli samt snygg-James från Kanada. Söndagen var solig och vi spenderade den i Versailles.

C

Respons
Postat av: Storalin

Låter som att ni har hur kul som helst! Låt det inte gå för långt mellan gångerna du skriver bara, tänk på din stackars vän som sitter i landet där det redan är frost på nätterna... ;)



Och förresten, märker jag en förljusning av ditt hår?



/C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback