Groupe F

När Caroline och hennes mamma var på middag åkte jag till Parc de la Villette tillsammans med James och Eli. Mellan två metrostationer var det världens liv. Ett stort gäng med förortsungdomar stod och skrek på varandra, och täppte till hela nedgången till perrongen. I det läget var jag ganska glad över att jag var där med två män varav en av dem är 190-någonting.

Medan vi väntade på att showen skulle dra igång låg vi i gräset och omslutna av mörkret och sjöng våra nationalsånger för varandra och pratade strunt. Groupe F pysslar med pyroteknik, ljus- och ljudeffekter bland annat. Och jag har nog aldrig tidigare sett något läckrare. En halvskakig youtubefilm kan kanske ge en liten idé av hur det var:
http://www.youtube.com/v/sWOkxDmMUdE&amp

Efter att ha ätit en falafel mötte vi upp C och Jordan på en knökfylld jazzklubb!

A


Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback