Innan jag somnar brukar jag skriva dagbok.


Jag har aldrig haft särskilt svårt att ställa om dygnsrytmen efter lov och liknande, förutom den här gången. Jag har haft skitsvårt att somna på nätterna den här veckan, och varit som en död fjällämmel på mornarna.

Förövrigt så avskyr jag  "roliga bilder på söta djur", men jag brukar göra undantag för min käre katt Percy. (Numera heter han dock Percy Jinx, för att pappa ska kunna kalla honom Mr Jinx, som i Meet the parents...)

image570

Pappar hotar även med att dressera honom till att han kunna bära fram ringen när Helen gifter sig.
Hur som helst så är Percy min förebild när det kommer till sömn. Han sover när som helst och var som helst, och det ser alltid förjäkla varmt och mysigt ut när han ligger och trynar.

C

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback