THERE'S NOTHING ELSE I'D RATHER DO.

jag och A är verkligen värdelösa på att uppdatera den här stackars bloggen.

såhär ligger DET  till:

- jag har fått ett nytt jobb (kicks var bara ett sommarjobb) 
  mitt nya jobb innebär att jag ska springa runt och servera mat på church street saloon. skål!

- jag och A ska se slagsmålsklubben om en dryg vecka.

- några omåttligt irriterande tvåor försöker ta över filmföreningen panorama på vasa.

-  jag har shoppat ganska mycket på sista tiden:

 bland annat det här armbandet.

- A och jag har varit i min stuga och bestigit berg!

- i vårt projekt arbete kommer jag och A att behandla ämnet främmande arter.

- afro power dance är en rolig träningsform!

- jag är en tråkig bloggerska.

C

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback