Rökringar

Varvatos

Igår rökte vi vattenpipa tills syrebristen var påtaglig. Ett av målen jag har i Paris är att träffa franska pojkar som kan lära mig konsten att göra eleganta rökringar. Ikväll ska vi kolla på cirkuselevernas föreställning och sen dansa som vilda gnagare på nått av stadens hak.

Dagens låtar är definitivt The Though Alliance med Miami, Le Tigre - I'm So Excited, Mark Ronson feat. Santo Gold - Pretty Green och den franska låten YELLE - Je Veux Te Voir som är riktigt skön och Flamboyant med Pet Shop Boys bör även nämnas.

Förövrigt så är jag på jakt efter nya sneakers då mina Varvatos är skönt slut.


You live in a world of excess
where more is more and less is much less
A day without fame is a waste
and a question of need is a question of taste

A

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback