I'm so excited

Okej, här kommer lite bilder från en av alla  partykvällar förra veckan.
Det var stört roligt.


image215
Jag skålar med Sofia!

image216
Jag är glad!

image217
Jag och A hoppar!

image218
Sofia är sjukt nöjd i sin t-shirt från hms barnavdelning (åttiofuckingkronor!)

Jag har tyvärr inga bilder från senare på kvällen,
men när jag tänker efter så inser jag att det kanske är lika bra!  
mjau!

C

Respons
Postat av: Sofia

Haha, det är väl för väl att bilderna bara är från början av kvällen :P Ni och eran lilla cirkus liksom ;)

2007-06-14 @ 10:32:22
Postat av: C

haha, för att inte tala om din kroppskontroll på väg ner mot staden :P

Postat av: C

haha, för att inte tala om din kroppskontroll på väg ner mot staden :P

2007-06-15 @ 20:12:29
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback