Åh nej, vi missar pannkakorna!

A och jag insåg till vårt stora förtret att vi missar sodexhos pannkakor till lunch i morgon på grund av att vår sovmorgon sträcker sig till efter lunch. Ibland är livet allt bra orättvist.



Hade det förövrigt helt underbart under helgen. Som alltid på Klockartorpet var det fantastiskt goda middagar, morgonkaffe på bryggan, kusinträff och solsken. När mamma och jag var inne i stan och shoppade på dagarna hade vi det också jättefint. Afternoon tea på Grand hotell var hur mysigt som helst. Jag hittade det mesta till studentbalen, och köpte även en massa annat fint som jag visar lite bilder på imorgon. Nu har jag precis druckit en kopp kamomillte i hopp om att somna gott. Vi får se hur det blir med det.

C

Respons
Postat av: J

visa guldet!

2008-05-05 @ 08:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback