Johanna, förlåt att det tog sån tid!

Nu tänkte jag visa lite saker jag köpte i det stora äpplet!

image703
Barnsligt söta skor från Keds.

image704
Kan det vara annat än fest om man har paljetter på skorna?
(De har egentligen vita skosnören, som inte är med på bilden)

image705
Ett par nya Longchampskor, perfekt.

image706
I dessa skor ser mina fötter ut som kattungar!

image707
En liten lackig väska.

image708
Överdelen på min nya kära Anna Sui klänning!

image709
En liten del av min studentbalsklänning!

image710
En liten del av min STUDENTKLÄNNING!

image711
Jag köpte även ett armband på Tiffany's.

Förutom det här köpte jag även en ljusblå kofta i cashmere, underkläder från Victoria's Secret, jättefina träningskläder, nagellack, smink, diadem, en nyckelring från MJ och två affisher!

C

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback