å en gång till, å en gång till!



Vanligtvis har jag inte speciellt svårt att komma ur sängen på mornarna, men idag var ett undantag. Jag var helt död när klockan ringde vid kvart i 7. Upp kom jag i alla fall, och jag hann i tid till pilatesen. Efter passet somnade jag i princip igen, under avslappningen, och blev tvungen att vakna och stiga upp en gång till. Stackars henne, tycker ni nu. Hur mycket smärta ska en enda människa klara av? Lyssna på det här då! På eftermiddagen när jag var på ansiktsbehandling somnade jag ÄNNU EN GÅNG, vilket betydde att jag var tvungen att gå igenom samma procedur för tredje gången inom loppet av 8 timmar. Fy bubblan. 

Livet är bra orättvist.

C

Respons
Postat av: matildii

ingenting med inlägget att göra. men gissa vilka örhängen jag tänkte dra på mig ikväll? :D länge leve körsbäret

2008-03-15 @ 19:36:09
Postat av: A

ååh :) akta så ingen äter upp dem ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback