När livet står stilla och tiden tickar.




Jag såg Keira Knightleys nya film idag, Atonement.
Den här bilden på henne är smått fantastisk, och tänk om man hade en så vacker klänning till studentbalen!Filmen var i övrigt helt okej. Ingenting storartat, men inte heller dåligt. Lagom för en onsdagskväll, kanske.


James McAvoy var med. Tycker om honom sen jag såg The last king of Scotland.

Men nu börjar jag bli lite less på alla dessa olycklig-kärlek-i-och-med-krig-filmer som jag har sett på senaste tiden. Har blivit lite för mycket av det annars ganska goda.  Därför ska jag se en Charlie Chaplin-film ikväll innan jag går och lägger mig.

Men oh! Just det. Jag måste bara få rekomendera filmen Bonnie and Clyde som jag såg för några dagar sedan. Det var en riktigt bra film, trots Warren Beattys ofta ganska enformiga skådespeleri.




XOXO C

Respons
Postat av: kerstin

jag tyckte inte det framgick så bra att de var jättekära i varandra! i försoning alltså.

2008-01-17 @ 19:30:14
Postat av: C

Nej, och det gjorde ju att hela filmen inte blev speciellt gripande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback