Kvittot

image567
Jag är förfärligt dålig på att hålla snyggt omkring mig. Mitt rum är för det mesta riktigt vidrigt. Igår hittade jag ett kvitto från juni 2006. Dock inte vilket kvitto som helst:

När vi var 17 åkte jag, C och Sofia till Roskilde. Efter att ha rest i ungefär 12 timmar kom vi fram till den lilla staden. I Roskilde hittade vi Fötex. Fötex är en matvarubutik, varav 25% av butiken bestod av dryck. Av alla dess slag. Det känns kliché men världen blev ett halvtaskigt filmmanus. Jag och C skrek rätt ut, kastade oss i varandras armar och grät nästintill av lycka. Att det sen var för varmt för att dricka alkoholläsk ser jag som en petitess.

A


Respons
Postat av: S A R A

haha xD
tror nästan att jag kan hitta ännu äldre kvitton ;)

Postat av: A

man har allt möjligt i sina gömmor!

2008-01-09 @ 20:15:17
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback