Den ska sova under min säng.


En vacker dag ska jag skaffa en liten vildsvinsbebis.
Hippy ska den heta, och jag ska gå runt med den i ett rosa koppel.
När det regnar och är kallt ska Hippy ha ett regntäcke i guld.
På samhällskunskapslektionerna ska Hippy ligga vid mina fötter och morra åt min lärare Per. Hippy kommer att vara väldigt väldresserad, och när jag ger honom rätt signal kommer han att springa fram och bita Per i foten.

C

Respons
Postat av: Åsa

E d nån dom är lite bitter här tror jag..;P

2008-01-29 @ 20:01:00
Postat av: Storalin

Sign me up om du behöver donationer till Hippy någon gång ;) Så länge du tar med honom upp hit. Btw, att hitta hit: inte helt lätt. Hade behövt karta och kompass... Who knew Google was so big, heh? Puss, Lillalin!

2008-01-29 @ 23:49:53
Postat av: Storalin

Förresten, nu kan du hålla koll på mig också, så ofta jag nu uppdaterar... Kramkramar!

Postat av: C

klart jag är lite bitter Åsa :P vi har ju prov snart.

Självklart :) Puss!

2008-01-30 @ 19:16:48
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback