2 0 0 7

Jag tror aldrig att jag har varit så packad, så olyckligt kär och pussat så många pojkar som under det här året. 
 
Årets rörelse: Maffian
- Organiserad brottslighet med klass.
image528
Årets skönaste jobb: Porrfilmsdistributör
- Lusten är evig.

Årets religion: Allan
- Allan tillfredställer samtliga behov, då Allan är större.

Årets man: Vito Corleone
- the Don.

Årets mest minnesvärda: Paris med C
- Valnötsbrödet. Vin à 15 kr. Mitt livs kärlek. Trasiga fötter. Orgie. Champagne. Vackra franska pojkar. Skumma kvarter. Tuilerierna. Ramlandes hem i gryningsljuset. Cigaretter.
image536
Årets kvinna: Klimts Judith
- Förförisk och stark.
image532
Årets kontakt med ordningsmakten: Razzia i Berlin
- Good cop & bad cop.

Årets kris: Praktdumpningen
- Jag har lekt. Sen träffade jag O och kände att goddamn jag försöker, jag försöker vara seriös och lägger det här på en högre nivå. Jag blev jättedumpad och jag var sjukt förälskad. Jag grät, åt och festade ihjäl mig.

Årets värsta fylla: Onsdag på Goya
- Förödande trevlig förfest slutade med hjärnskakning, spyor, skadad armbåge och borttappat VISA. Jag var ett vrak i 48 timmar. 

Årets klubbigaste stad: Berlin
- Ballare klubblokaler får du leta efter, länge.
image537
Årets folkslag
: Judar & Gypsies
- Jag och C ser dem överallt, gör ni?

Årets sjukaste: Italien
- Slovenska italienare. Sova med katt. Slovensk mat. Billig sprit. Billig öl. Billigt vin. Kommunistisk kvartersfest.120 på en smal serpentinväg. Glass. Latino lover. Fruktansvärt full. Praktik. "Sevärdheter". Regn. Bad. Pizza. Kalla marmorgolv.
image535
Årets person: Caroline
- Drömmar & visioner. Målmedvetenhet. Skarpt intellekt och en fantastisk vän.

image538


A

Respons
Postat av: C

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

puss till dig A!

din C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback