Zeno


image422
Jag har vunnit en
Zeno! Helt galet, på nättidningen PRET-ty.se utlyste de en slogantävling och vinsten var en liten Zeno. Jag funderade på om jag skulle skicka in ett bidrag men glömde väl i princip bort det, på sista tävlingsdagen slog det dock mig och jag knåpade ihop en slogan. Zeno är en liten apparat som med hjälp av värmechocker tar död på finnar. I USA är det en bästsäljare och jag har väl suttit och suktat efter den på Sephora i knappt ett års tid. Hur löd sloganen? Ganska cheesy om jag själv får säga det men iaf: Zeno: när du inte har tid med dåligt självförtroende.

Nättidningen Pret-ty har förövrigt också ett riktigt grymt forum där skönhetsintresserade svenskar och en och annan norska hänger. Har du frågor så kan du i princip alltid få svar där. Jag förkovrar mig där mer eller mindre varje dag.

A

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback