Kicks!

Jag får förmodligen sommarjobb på Kicks!
Det blir nog hur bra som helst och jag är jätteglad över det.

För att fira köpte jag två hårspännen från Glitter.

image151

Nu ska jag ut på en promenad, plugga och senare ska jag kolla på DHW och förhoppningsvis även
min favoritfilm; Howl's moving castle.

C

Respons
Postat av: maria

lyllos! jag har sökt så många hjobb men det går inte alls bra. harru nå bra tips?

Postat av: C

Alltså, det är lättast att få jobb genom kontakter, så mitt tips är att finkamma din bekantskapskrets efter personer som kan hjälpa dig! Annars så är det bara att ligga i och kämpa, ge inte upp första gången de svarar nej! :)

2007-05-15 @ 20:23:08
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback