Italia 4

Fortfarande berusad kravlade jag mig ivag in till staden dar jag tog bussen ut med nagra klasskompisar till ett marinbiologiskt institut. Personalen visste inte att vi skulle komma sa vi fick vanta i over en timme, jag och C at upp min lunch. Helt klart valbehovligt. Tillslut fick vi traffa the vice director och hon holl en intressant forelasning for oss om mikroorganismer. Tva man visade oss laben och sen fick vi aka hem. For att komma ut fran omradet var vi tvugna att klattra over de stora grindarna. En av vara svenska larare hade lite diffust pekat ut en by som lag i narheten som vi kunde aka buss ifran in till Trieste. For att komma dit fick vi ga 1 km brant uppfor och ytterligare 1 km for att komma till bussen, det tog ungefar en timme.

I Trieste fotograferade C en tjock och nojd katt och vi at fantastiskt god glass i en park. Kvallen spenderades pa en tom pizzeria med ett gang slovener och svenskar. Jag fick traffa Janas kusiner, en av dem studerar bland annat mode pa universitetet. Vi diskuterade Cheap Monday, emo-kids, J. Lindeberg, Acne Action Jeans och sa vidare. Dessutom fick han Davids varld att falla samman nar han pastod att Wolverine i x-men ska forestalla en jarv. Forovrigt sa var jag kvallens samtalsamne, men som man baddar far man ligga. Sen fick jag reda pa att det var jag som hanglade upp den svenska tjejen och inte tvartom, vilket jag trodde... Jag har aldrig varit tjejen som kysser sina tjejkompisar, sa jag ar fortfarande ganska chockad. Kvallen avslutades på baren Liverpool dar jag forsokte dricka ett glas vin, men sen fick be om hjalp.


A

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback