Italia 3

Jag och min slovenska (de kallar sig INTE italienare) akte till en jattesot och trevlig tjej som bor inne i staden med sin mamma. Dar spelade vi kort och at lunch. Innan vi for till en privat badstrand fick jag vara smakrad, kanske hur charmigt som helst.  Solskyddsfaktor 30 over hela kroppen for the win. Pa kvallen akte vi till en bar, dar alla slovener och svenskar var och jag fick i mig alldeles for manga drinkar. Problemet med Italien ar att det man bestaller ar valdigt billigt och stort. Under aftonens lopp fick jag alltsa i mig 1 Redbull Vodka, 2 Tequilas och 3 Vodka. C hoppade runt som en glad liten ponihest tills en dryckeslek tog kol pa henne. Jag lyckades daremot sta pa benen och strula med 3 slovener och 1 svenska. Jag har nog gjort smartare saker i mitt liv och jag gar nu under beteckningen den svenska slampan. Javligt illa. Vad slovenerna kallar mig vill jag inte ens tanka pa. 


A 

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback