Italia 1

Vi fick se staden Trieste, och jag tror att de ar lite besvikna pa oss att vi inte uppskattar det mer. Men jag menar har man varit i nagra av Europas storstader sa kanns det har inte särskilt markvardigt. Kvallen spenderades pa en kommunistisk kvartersfest dar vaggarna var prydda med den store Che och roda flaggor. Kvittona pryddes av hammaren och skaran. C drack 9 ol pa en halvtimme och jag vet faktiskt inte hur manga jag fick i mig. Enligt en kalla sa jag till min klasskompis Jonas som jag bjod pa en ol:
- Ta min ol nar du har druckit upp din for jag har redan fatt i mig for mycket.
Innan han hade svept sin sa hade jag druckit upp min och hamtat tva nya. Det hela resulterade i att jag pussade pa en italiensk pojke som tydligen raknades till the bad boy league, min italienska garvade at mig.

A


Respons
Postat av: Johanna P

hahahha :D jag vill också vara med!

2007-05-01 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback