Verandafest

 image260
Imorgon ska det drickas öl och sprit, rökas vattenpipa och kanske även cigarretter. Jag fick i uppdrag att fixa en skön skiva till aftonen. 


Låtarna är som följer:
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Arctic Monkeys - Mardy Bum
Army Of Lovers - Give My Life
Bodyrox feat. Luciana - Yeah Yeah
Camille Jones - The Creeps
Chromeo - ???
Ciara - Get Up
Corona - The Rythm Of The Night
DMX - Party Up
Electric Six - Danger! High Voltage
Feist - My Moon My Man
Felix Da Housecat - Everyone Is Someone In LA
Håkan Hellström - Ramlar
Jet - Are You Gonna Be My Girl
Justice - D.A.N.C.E
Justin Timberlake - Lovestoned
Le Sport - Tell No One About Tonight
Le Tigre - I'm So Excited
Le Tigre - Nanny Nanny Boo Boo
Le Tigre - We Like The Cars That Go Boom
Lio - Banana Split
Mark Ronson feat. Santo Gold - Pretty Green
Nasty Tales - Come On-A My House
Peaches - Fuck The Pain Away
Sander Kleinenberg - This Is Miami
Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party
Teddy Bears Sthlm - Hey Boy
The Chemical Brothers feat. Q-Tip - Galvanize
The Donnas - My Bad Reputation
The Gossip - Standing In The Way Of Control
The Knife - Got 2 Let U 
The Magic Numbers - Take A Chance
The Sounds - Living In America
The Tough Alliance - First Class Riot
The Tough Alliance - Neo Violence
Uffie - Hot Chic
Uffie - Pop The Glock
Uffie - Ready To Uff
YELLE - Je Veux Te Voir



A

Respons
Postat av: amanda

futuresex/lovesound eller sexy ladies är mycket bättre än lovestoned, för att inte tala om chop me up! :O

Postat av: A

Hokay, orkade aldrig ladda hem albumet när det begav sig men det kanske är dags att ta tag i det.

2007-07-01 @ 22:02:07
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback