Ändrade planer


Idag hade jag tänkt att lära mig tvätta, men min mamma ringde och bad mig komma upp till Silläng istället. Varför inte? tänkte jag, det lät faktiskt mycket trevligare än att umgås med Grumme och BioSpray nere i källaren. Så i eftermiddag bär det av, ett dygn uppe i Söderhamns skärgård. Nils och jag har redan planerat en liten upptäcktsfärd bland kobbar och skär och jag ser fram emot att äta en god och mysig middag. Imorgonbitti ska vi ut på Storjungfrun för att picknicka och bada hela familjen. På kvällen åker jag hem för att kika på film med S. På tisdagen ska det packas och tvättas och sen ska jag baka bullar med J och M. På onsdag styr vi kosan mot Gotland C och jag, även Sofia följer med, så klart! Alliansen samlas.

:)

A

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback