Resande fäder

image496

Min pappa åker till USA på onsdag och därför har jag skrivit en charmig inköpslista, så här ser den ut:

Mascara:
Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils
Giorgio Armani Maestro Mascara
Chanel Extreme Cils
Kanebo 38*C Silk Performance
Lancôme L'Extrême
Dior Mascara Diorshow

Brow Kit:
Elizabeth Arden Dual Perfection Brow Shaper & Eyeliner: Soft Blonde

Parfum:
Costume National Scent Intense

Body Lotion:
Kiehl's Creme De Corps

Mini Skin Care Kit:
Suki Mini Skin Care Kit Anti-Inflammatory

Och ja, den kanske är löjeväckande detaljerad men det är lika bra så att man får hem vad man vill ha. Dessutom så är vissa av dessa potentiella julklappar andra betalar jag själv. Förövrigt hade jag inte tänkt mig alla sex mascaror utan jag skrev ner ett gäng för att få hem någon i alla fall.

A

Respons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback