Jul

image515
Det känns som om grannens marschaller har brunnit i två dygn, lika lång tid som jag har varit inomhus. Antagligen är det hennes hustomte alternativt securtias vakt som har bytt ut dem. När jag inte har tittat ut genom fönstret.

Julen har varit massa släkt, massa sömn, massa julbord och en fin Sopranos box! Fast vem har sagt att den är slut än? Min familj firar i dagarna tre, ganska mustigt. 

Ikväll missar vi Engeltofta, 900 gäster, 10 dansgolv med tillhörande DJs och åldersgräns 23. Men vi kommer ha kul ändå för vi ska på svartklubb. Det är den nivån jag orkar hålla. Nedklätt, billigt rödvin och bra musik.

Dagens mest spontana?
Nyårsfirande i Sälen med ett gäng vilda Stockholmare!



A


Respons
Postat av: C

Jag tror att det var en trädgårdsdvärg!

Postat av: A

Det var nog det eftersom jag inte såg det hela, skickliga små gynnare det där!

2007-12-26 @ 11:29:38
URL: http://touche.webblogg.se
Postat av: S A R A

ha en fortsatt 3vlig kväll =)

2007-12-26 @ 21:15:46
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback