Familjedagar

Nu är jag hemma igen efter att ha lekt perfekta familjen i nära en vecka. På vårt torp fotograferade jag en svalunge och paddor, tiggde el från grannen, läste ut kära Harry P och besökte Formens Hus i Hällefors. I Göteborg strosade vi runt, besökte pappas sköna kompis, kikade på blommor, var på the Rolling Stones och shoppade. Mer eller mindre perfekta dagar helt enkelt.
image324
Den lilla svalungen som föll från taknocken såg lagom nöjd ut på backen.

image325
Man finner allt möjligt ute i vildmarken.
image326
En ruggigt sleek radio från Braun. image327
Lilla Formens Hus i Hällefors har några charmiga utställningar, notera för guds skull skifferskivorna pjäserna är placerade på.
image329
Lillpaddan som inte var mer  än en centimeter.
image330
Liljor i Göteborgs botaniska trädgårdimage331.
Trädgården är helt fantastisk och jag ville aldrig åka därifrån.
image332
Stolen som krossade mitt hjärta.
image333
Grodan med en otroligt stoisk blick.

A

Respons
Postat av: C

Grodan där har helt klart den rätta murmeldjursandan. Ahhh, det är grejjer det.

Postat av: Anna

Fan vad ballt att göra t-shirts med stora tryck på murmlis och grodan: thenÖjdsquad

2007-08-06 @ 11:56:45
URL: http://touche.webblogg.se
Postat av: C

det vore något! :D

2007-08-10 @ 17:35:13
URL: http://touche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback